kan man...

...åka i sagornas väg fast man bara är två vuxna utan barn?

Ja vi får väl testa...
Vecka 34 bär det i alla fall iväg
söderut

 
eller nåt...

Det är ganska fullt upp nu med planeringar hit och dit...
Ska ta en redig funderare på hur det ser ut här framöver
men mina nej har kommit ofta nu i alla fall - men kanske inte som de borde...men vem har sagt att jag är perfekt?

Den här helgen är det i alla fall fest på IP hela långa lördan och sedan ska vi till NorrHam på match på Söndag.
sedan har jag ett par ensamma veckor framför mig igen 32 och 33 då Net har semester.
 den 13-14 augusti vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på
men sedan är det i alla fall 50-årskalas den 20/8 och så åker vi den 21:a

7 nätter på resande fot samtidigt som Maria börjar skolan här hemma och Rasmus jobbar på.

Just nu känns det ganska lugnt faktiskt.
Det är ganska skönt att ha något att se fram emot!

















Eller nåt sådant ;)

Men egna bilder kommer vartefter vi sett nåt nytt och vi ska dessutom vara hemma i ett par veckor till innan vi drar så rutten kan ju faktiskt förändras :)


Kommentarer
Postat av: emmalu

säg till om ni vill ha fikasällskap när ni är i Linköping så kommer jag och säger hej, eller så får ni komma på fika i mitt otroligt stora korridorsrum ;D

2011-08-10 @ 08:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0