lite av en besvikelse...

Här går man ut för att fira lite - beställer en fin plankstek...
och får in en smaklös gegga som sätter sig som klister på tänderna och en köttbit som är torr som
fnöske och smakar "gammelgris"
(hur nu de smakar - inge gott iaf)

Hasse påstod att inte ens ölen va god :(

Men men - vi får väl tugga i oss lite skorpor som jag köpte idag ;P

I morron blir det en liten snabbtripp in på GeKås innan vi drar norrut...
Har lovat mina fina vänner hemma (en del i alla fall) att jag ska handla lite åt dem...

Kramar på er alla som orkar läsa mitt tugg
kul att det är så många som kikar in :)

Ni vet att man kan kommentera va?!?

Pöss på er


Kommentarer
Postat av: Lotta

Pöss :)

2011-08-25 @ 22:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0