ny horisont

eller nåt

Jag kände för förändring och det blev det
och jag ångrar ingenting!!!

Jag som sparat och gnetat i många år bestämde mig på nolltid och vips va det gjort...
och jag är så himla nöjd!
Tack bästa Hanna för hjälpen.



viss skillnad.

Igår va jag till Hedesunda på match - och det var en riktig fröjd att se den matchen.
Riktigt skönt att återvända hemåt med en seger (1-4)!

Eller hemåt, vi tog en sväng till Ön innan vi kom hem till sköna sängen.

Lotta, jag, Carro och Clara
tyvärr måste jag väl säga va det rätt tråkigt på festplatsen, inte många alls som man kände :(
sent blev det iaf.

Idag har jag varit och fått bekräftat att jag är den jag är och att det va det det va i torsdags.

Efter det en tokmysig - om än kort - AW med ett underbart gäng människor innan en prommis med hunden och lite b-lagsfotboll..



nu ska jag sova igen lite av den missade tiden från inatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0