sista dagen innan

SEMESTER

Ja det ska b li riktigt skönt att bara flyta med livet...eller nåt
kommer jag att fixa att bara vara? eller kommer det att ploppa upp en massa idéer på övningar till jobbet 
eller liknande?

NEJ
Jag ska ha semester - bara njuta av ledigheten och friheten.

Igår fyllde vår fina Maria 16 år...
lillpluttan - det går så himla fort...

Hade det inte varit så att min scanner gått sönder skulle jag ha delat med mig några fina kort från hennes tidigare år, men nu får ni hålla till godo med detta :)


Här med goplutten MAX

I måndags bestämde jag mig för att baka - till födelsedagen...
Vill inte så gärna bjuda på köpbröd...

Jag kom hem kl 17.20 och la mig 23.10
Då hade jag bakat bullar på en liter, snickerskaka, brysselkex, kolakakor, syltkakor och choklarsnitt.
Jag är mycket nöjd med resultatet!

På tisdagen var det fotboll - en sån där konstig match som verkligen hade kunnat sluta hur som helst, men det blev förlust...

onsdag och födelsedag...
för 16 år sedan hörr förlossningspersonalen och min pappa på att gå i taket för att Hasse och jag höll oss så cool inför dagens stora händelse...
Men det tog hela dagen precis som vi visste, men när allt väl kom igång på riktigt så gick det undan
Men så va hon ju liten å när hon kom vår lilla trollunge :)

det blev lite fotboll även denna dag eftersom alla tyckte de hade firat färdigt i god tid innan matchstart.
MEn inte heller idag gick det vägen för de blågula

torsdag - idag
har haft tokfint besök!!!
bästa extrasyster med (nästan) hela familjen

Så kuligt...de gör vi om :)

I mon som sagt sista dagen före en lång skön vecka semester

Kram på er alla goaste fina läsare


Kommentarer
Postat av: Sara

du ska va nöjd!! mkt gott fika :)

2011-08-18 @ 23:31:56
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0