upp-och-ner.....

Det är ganska konstigt egentligen
men när jag startade min blogg gjorde jag det för att kunna skriva av mig...

att dela sorg och glädje med... ja vem? hela världen som vill?!?

Nu har jag mått ganska pyton och haft fullt sjå med att hålla näsan över ytan
men jag har inte förmått mig till att skriva...

(lånad på nätet)


Jag har det egentligen bra, men känner att jag balanserar på en skör tråd och minsta lilla kan göra att den brister och jag faller...vad händer då?

Alla säger att jag ska ta det lugnt och bara vara när jag är ledig - men jag påverkar inte allt själv!

*Jag irriterar mig på att jag känner såhär, men det går väl över?!?

Jag ser fram emot vår resa otroligt mycket nu!
och en massa annat som jag ska påbörja - i MITT liv - förändringar, men till det bättre (hoppas jag)

Igår va jag på fotboll i Färnbo - en "sådär"-match som hade kunnat sluta precis hur som helst.
Sedan åkte jag till Kecke och Regga - där jag tidigare hade lämpat av Hasse. En mysig kväll hade vi där tillsammans med dem och ett par andra par...

Sedan hem och kolla om huset stod kvar - och det gjorde det, om än i något kladdigare skick än när vi lämnade det...

Maria och Ajla firade sina födelsedagar tillsammans med ett gäng andra och frågan är vilka som firade mest - Ajla och Maria eller de andra ;)

Idag har vi mest myst runt, städat lite, tvättat och plockat, besökt loppisen framme i byn, hälsat på Ronny och Britt-Marie (detta i väntan på att Maria skulle döma klart de matcher hon skulle döma idag) och så har vi hämtat Bella i Högnäs och fått gosa lite med Arvid.

Han e sååå go den pöjken :)
gillar hans kommentar när vi fick kramar då vi skulle hem;
Du, du är så mjuk annica...hasse sticks...

mmm va säger man haha...

nu ska jag ta en dusch och krypa ner med min bok...
Har vikit mig för motståndet att börja läsa en lååååååååååååååååååååång serie

Sagan om isfolket - here I Come :)
Klicka för att stänga fönstret

Bilden är lånad från tradera - en aktuell auktion f.ö om någon är intresserad av att köpa :)


Kommentarer
Postat av: Nina K

Åhhhh Sagan om Isfolket...då har du definitivt hittat en ny ljuspunkt i ditt liv!

Jag fullkomligt älskar den serien och har läst den 4 eller 5 gånger hittills.

Läs och njut! =o)



Och en sak till...man får ha sina svackor, alla människor har dom även om somligas är svårare och djupare än andras.

Det kommer att bli bättre, du måste bara ge det tid.

Lyssna på kroppen, vila och omge dig med människor som värmer ditt hjärta!

2011-08-15 @ 11:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0