effektiv dag

Jag måste säga nu att jag är mycket nöjd med min dag.
Sov ganska länge först, sedan efter alla morronestyr (frukost typ) så bestämde jag mig
för att baka.
Fram till affären och inhandlade det som saknades sedan fort hem och sätta en deg så jag inte skulle ångra mig.
4 limpor
80 bullar
2 kransar
50 tekakor
Brysselkex, Kanelsnittar och havrekakor och en mjuk saffranskaka.
dessutom har jag bakat kakor som ska smörjas med smörkräm och läggas ihop
men det får vänta till i morron.
För nu värker mina fötter och ben som tok.
Därför sitter jag nu i myskläder uppkrypen i soffan och bara myser.

Kommentarer
Postat av: sara

smaskigt! jag vill ha recept på tekakor och limpor :)

2011-12-10 @ 21:39:45
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0