rätt eller fel

Jag har börjat komma in i ett riktigt "arbetartempo"
jag gör ingenting på fritiden känns det som
och jag orkar verkligen inte någonting efter att jag kommer hem från jobbet.

Jobbet är hur kul som helst och jag har världens bästa av allt
men det har jag redan skrivit om.

Måndag kväll byhistoria
tisdag bara slö
onsdag samma som tisdag
torsdag va det bingo
fredag myskväll hos grannarna

Nu myser jag i min ensamhet framför nyhetsmorgon och väntar på att
få åka till Valbo med systeryster och dottern.
Ska hämta min telefon - tredje gången den e inlämnad
å jag hoppas verkligen att den fungerar nu

Det vore ju väldigt konstigt om man inte ska kunna ringa med en telefon - eller?


Jag ska passa på att handla lite roliga saker också - har för avsikt att fixa lite i köket
och hallen under helgen.

Tyvärr känns min hals som ett grovt sandpapper så jag vet inte hur länge man orkar hålla ut.

En liten uppdatering trots allt, men om jag orkar
så ska jag försöka fixa lite egna bilder i dag.

Sedan ska jag väl passa på att hejja lite på SVERIGE å - det har ju börjat bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0