söndag kväll...

Jag har precis haft mina ungar inne på mat
TACOS

Halsen svider, host host och så är jag dödstrött
men i alla fall har jag orkat med att få köket klart...

eller klart å klart
skåpen ska fixas och så ska jag skura kylen...
men det tar jag när ungarna åkt tror ja
måste styra upp och planera så de får allt med sig...

Kan i alla fall meddela för er som följer bloggen (och alla andra)
I morron åker jag tillbaka med telefonen IGEN

Trots test flera gånger igår innan jag åkte från Köpis igår
så kan jag idag inte få upp mina kontakter!!!!

VA E DE FÖR FEL!!!!

Nu bilder i stället för en massa tugg

Typ före å efter
men man frågar sej hela tiden
varför har man så mycke saker????


Favoritbild

Njutbart :)


Hemmaplanka - riktigt gott!!!


Favorit i repris...

Nu dusch å sängen!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Mycket saker? Sortera bort sånt som du inte använt det senaste året.

Gör som Anne ha en hemmaloppis, då behöver du inte ens forsla bort det själv.

Fick klipptid fredag kl 11.00...

Ses imorrn!

2011-02-28 @ 19:17:36
URL: http://granbelladonna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0