Uppe i det blå!!!

Jaqg är helt lyrisk!
Vilken upplevelse vi haft ikväll...

Rekommenderas VARMT!

Leva Livet
MAssor av bra skådisar, massor av skratt, massor av nostalgi och en och annan tår
men framför allt
BRA MUSIK!!!

Jag har fått en hel del nya favoriter
men främst Linus Vahlgren - the man

Kenneth "Kecke" Engström´s tvilling
ASG!!!

Jag ska inte trötta ut er med mer om denna upplevelse - det kommer jag förmodligen att göra när vi ses, för musikalen var
SKITBRA

Dagen idag har bestått i sovmorron - hotellfrukost
(vilket påminner mig om att jag längtar till morgondagens frulle)

Sedan drog vi till St.Eriksplan för att leta på Hälsingegatan där Mareld skulle ligga.
Men Mareld finns inte mer som bokhandel på det viset - endast näthandel!

MEn vi fick tag på ett gäng trevliga kort i alla fall så nu e vi rustad för vägledningssamtal ;)

Därefter drog vi oss tillbaka till Solna, men vi stannade till på Fridhemsplan för ett besök på favoritbutiken.

SORG
i hjärtat blev det då vi upptäckte att
DRÖMHUSET
ersatts av en mattbutik :'(

Men men, bara att bita ihop
Väl i Solna gallerian hittade vi ändå på lite kuliga saker
och förvånansvärt var att Mia shoppade mer än mig!

MAt - Plankstek av den mindre goda varianten - och en liten "nap"
dusch och så iväg på kvällens - dagens - helgens höjdpunkt!

Nu ska vi upp på rummet och mysa ner oss i varsin säng å tjattra om våra upplevelser.

Foton kommer i morron eftersom jag inte får upp några här och nu.

Sov gott världen


Ny favorit - rolig som fan OCH kan sjunga!!!
Men det fanns fler ;)
Fredrik Lexfors - John Cleese-kopia men 145 78990 67890 28890 gånger roligare
Jessika Zandén - Bruden kan ju sjunga OCKSÅ
Christine Meltzer - kan bli lite för mycket, men gjorde denna roll riktigt bra
Anna Åström - ny stjärna som vi kommer att få se - och HÖRA - mycket av/om tror jag

JA ja, jag ska ge mej!!!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Tror du en 50-åring skulle uppskatta musikalen ? Håller på å klurar på en 50-års present

2011-02-05 @ 23:49:31
Postat av: Carina

Jag ska se Leva Livet i mars och längtar som tusan.

Kul att ni var nöjda.

KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0