don´t like

Fy bubblan för huvudvärk :(

sovit som en kratta - ont som bara den - kräkts - fy fy fy



Stannade hemma idag
klev upp med Hasse och fick massage, tog en ipren och värmde vetekuddarna
sedan messade jag Nettan och berättade innan jag somnade om.

Sov sedan till halv tolv med ett litet undantag för ett samtal med Nettan.

Fick i mig lite frukost innan jag öppnade datorn och jobbade undan det jag skulle göra idag.
Skönt att det blev gjort i alla fall trots att jag inte kom iväg till Sandviken.

I morron ska jag in och försöka få kontakt med arbetsförmedlingen för att höra mig för om de är intresserad av det vi kan erbjuda - håller självklart tummarna för det nu
så det får bli nån ordning på torpet.

Nu ska jag ta en tablett och lägga mig för just nu känns det som om jag inte har sovit en blund sedan 1800-talet

nu hoppas jag på en skön sömn i natt så man vaknar utvilad för i morron väntar en massa "måsten" som jag sparat ihop...

Vill också be underbaraste syster om ursäkt att jag inte kom eller ens hörde av mig igår, men först blev jag sen hem sedan mat och sedan var det bortglömt när Rasmus undrade om han kunde åka med mig till Sandviken i går kväll...
Men kanske till helgen?

Vi kan höras av
Kram
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0