ett mystiskt pirr...

...i magen...

Jag känner mig lite nervös för något, det pirrar i magen och jag har lite svårt
att koncentrera mig...
Varför?

Ja det undrar jag också.

Det känns som om någonting spännande är på gång - något som man längtar efter och har gjort ett tag.
Ungefär som när det började bli dags att åka till Bali.

Men någon resa är ju inte inplanerad just nu - eller det är det ju
min allra bästaste Mia och jag ska ju faktiskt till Stockholm första helgen i februari.

Det ska bli riktigt myslyxigt faktiskt...
man kan ligga å prata om allt som har hänt sedan vi slutade skolan

Men det känns som om det är något annat som pyr i luften
hmm
ska nog reda ut vad det kan vara.

Idag har jag varit till Gävle och jobbat några timmar - trevligt att komma till "storstan", men ännu bättre att komma hem igen haha

Vägledning - coachning - peppning
det är vad min dag bestått i förutom dokumentation och matchning på kurser och utbildning.

Ibland far mina tankar iväg till några underbara människor som finns här omkring mig
och man kan undra varför vissa måste drabbas så hårt?!?

Jag blir så himlans ledsen när jag får ett meddelande från en så underbar människa om att denne inte kan delta på roliga saker bara för att det helt enkelt inte fungerar.
Varför måste just den personen drabbas? Friskus och energiknippe förkroppsligad?
Jag hoppas verkligen att du blir bra snart vännen och att du kan lägga detta skit bakom dej!
Jag tänker på dej jätteofta ska du veta - och lova att höra av dig om jag kan göra något för dej!



Andra vänner som går igenom helvetets hav och mår som skit
alltsomoftast. som genomlidit sjukdomar och behandlingar som man inte ens kan drömma om och som ändå inte får må bra - vad är det för rättvisa egentligen?
Starka kvinnor som levt "friskus"-liv och skött sig på alla sätt - varför ska de bli sjuka?
Åh vad jag svamlar - jag kanske inte vet någonting alls om något, men ibland orkar jag bara inte tänka på alla orättvisor i världen...Jag tänker på er det vet ni!

Nog om det

Snart ska jag in till Sandviken igen och kika på innebandy
det är roligt och man glömmer de tråkiga sakerna som händer runt omkring en.

Och i morron är en ny dag med nya möjligheter och hemligheter
Och DET gillar jag


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja undrar just vad det kan vara som pirrar i magen. Hoppas det är någon rolig överraskning på gång.



Ja livet är orättvist och ibland är det svårt att förstå meningen med vissa saker. Vad är det man ska lära sig? Ibland är det kunskap man gott hade kunnat vara utan.



2011-01-25 @ 21:21:18
URL: http://www.lisasfunderingar.se
Postat av: M.B

<3<3

2011-01-26 @ 18:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0