Helgen lider mot sitt slut

å det har hänt en hel del här ;)

Jag har berättat om en skön lördag.
Men övriga helgens bravader har jag inte sagt något alls om...

I fredags va vi och grattade bästaste Vilma!





En mycket trevlig kväll i Högnäs
Halva släkten fanns på plats.

Söndagen har varit en "lat" dag
Först sov jag läääänge
sedan frukost och en förmiddagsfika hos grannarna
efter det strosade jag runt här hemma lite å funderade på om jag skulle ta mig för med nåt, men det blev mest att bara mysa ;)

Sedan blev det dax för mat - TACOS så det vart gomat ida me...

Sedan åkte jag och Maria för att gratta Pim som ju också har fyllt år - gofisen



Sedan har vi varit till Britt-Inger för att få fotvård!
Det var riktigt mysigt också - kan rekommenderas!!!

Träffade bästaste Karin, L-T, Åsa, Edvin och Lina förutom värdparet på Tornboslingan

Nu ska jag ta en varm macka innan det blir ......

nåt annat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0