Jobb - hemma

Jag lånade böcker igår på bibblan och dem har jag läst i stort sett från pärm till pärm.

Massor med nya infallsvinklar har dykt upp på samma tema som vi jobbat med hela tiden
men va roligt man kan göra det!

Har nu på kvällningen varit ut och luftat mig en liiiiiten sväng
(typ till postlådan)

Men det är bara som så - jag tycker det är mysigt med snö!


Det här monstret var vad vi mötte när vi kom hem från Bali
(det är Hasses traktor)


Rädda det som räddas kan...


och i fönstret blommar Orchideerna - allihop!!


Vår stackars Tuja upplever sin sista vinter - tyvärr





Vi har lite snö här utanför dörren ;)

Nu ska vi ta nåt å stoppa i magen ja å gubben


Kommentarer
Postat av: Lisa

Härliga foton. Gillar den på lampan med istapparna på. Läckert!

2011-01-08 @ 11:12:29
URL: http://www.lisasfunderingar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0