Tisdag - en helt vanlig dag

Har jobbat
läst på olika hemsidor så ögonen blöder
skickat ut lite tips till mina före detta kandidater

Läst och letat lite mer
skrivit övningar och läst i böcker

på kvällen har jag varit på möte om den förestående bingon
och ska nu försöka få ihop ett litet meddelande för att kolla läget med de övriga
kassörerna om de fortfarande ställer upp.

Sedan har jag börjat leka lite med kort - jag menar, hur många resor har vi gjort utan att det kommit upp något kollage på väggen i källaren?

Florida 2009

Turkiet 2009

Bali 2010

Och nu är vi ju i fart med att planera för ytterligare en resa i maj så
SKÄRPNING ANNICA!!!

Dessutom vill man ju ha lite kort att sätta i album - fast jag har ett par tusen
foton som inte har kommit in ännu :(
Men det kommer...

I morron ska jag försöka ladda upp lite foton och beställa papperskopior
Det är mitt mål för i morron kväll ;)


Kommentarer
Postat av: Karin..

Vart ska ni åka i maj..?

2011-01-12 @ 11:42:00
URL: http://karinl86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0