back to normal?

Hmmm
ja idag har Nettan kommit tillbaka
SKÖNT!!

Jag har varit till Karin idag med min onda rygg, men hon kunde inte hjälpa mig fullt ut...
får väl ta hjälp av någon mer "brytig"...

Det händer inte så mycket i livet nu, men det är ganska skönt...

Funderar på om det kanska skulle fungera att åka någonstans någon gång i höst, men som jag sagt tidigare

Det är under planering...

Idag har Hasse påbörjat eller, rättelse, fortsatt med badrummet nere.

Så nu Sandra - om du fortfarande är intresserad av badkaret, så är det rengjort och på väg att plockas ut.
Annars får det bli annons på det på blocket...

Någon som vill ha ett hörnbadkar med bubblor?


Inte vårt badkar, men ett liknande...

Jag har också kommit underfund om svagheterna med att vara jag...

Jag avskyr verkligen läkarbesök - jag borde kanske sökt upp någon för länge sedan
Det är dax för ett byte och jag är feg å boka tid även där

Sedan är jag världens sämsta på att hålla kontakten, hälsa på och höra av mig till folk...

Jag får helt enkelt skicka presenten på posten...

"att det ska vara så svårt"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0