händelserikt - händelselöst

I mitt privata liv händer verkligen inte mycket alls.
Jag orkar ingenting, jag vill ingenting och ingenting blir gjort heller - konstigt!?!

Jag blir sur för att jag inte får något gjort, jag blir less på mej själv för jag är så himla slö.
Jag blir irriterad på alla prylar som dräller överallt där de INTE ska ligga.

Men vad är det? I denna värld är det en piss i havet.

Hur kan människor verkligen bli så rå, grym, vidrig att de kan utföra sådana dåd som nu har hänt - IGEN.

Man kan inte ta in hur vidrigt det är, man matas med sorg och förtvivlan och man känner sig så maktlös.
Vad får sådana människor att tro att de är för mer än andra? Vem har sagt till honom att han har rätt att ta andras liv och sedan dessutom vara helt nöjd med det?

Jag ska inte kräkas ur mej något mer, är så sjukt trött på sådana här händelser...

Är det Sveriges tur nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0