vänner

Vilka underbara människor det finns och många av dem har jag i min närhet!

Det blir lite mindre jobbigt sådana där dagar när man ser och vet att man har er :)

Dagen är genomliden och hjärtat har ytterligare en gång fått sig en törn, men jag lever och jag trivs med det. Jag har världens finaste ungar omkring mig och då är Johnny inräknad - för han finns här han också.

Man får små hintar ibland ;)

Nu ska jag ta en sväng till sängen för i morron kör vi vidare på "firman"...

drömma mig bort lite till nåt trevligt ställe dit vi kanske kan ta en liten minisemestertripp :)

Kärleken är vårt livs största glädje och vårt livs största sorg. Det är livet.
En vän är en person som kommer när andra försvinner


Du vet väl om att Du är värdefull,att Du är viktig här och nu,
att Du är viktig för Din egen skull -för ingen annan är som Du !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0