En vacker dag för fem år sedan

En underbart fin dag i Eskilstuna (Näshulta)
va vi på bröllop.
Inte vilket bröllop som helst utan det bröllop som gjorde att jag fick
världens bästa svägis!

Det va varmt - MYCKET varmt, kylen va paj i husvagnen och vi fick ingen el som vi blivit lovad.
Men va gör väl det när man är på fest?

De va såååå fina - det är de fortfarande - men då va de något alldeles speciellt.

Grattis fina fina Lennart och Sofia!
Fortsätt njuta och visa kärlek och glädje!
"Ger man så får man"

Jag älskar er!!!

Det är för oss solen går opp.
Lyser som guld, för kärlekens skull
Solen går upp, så oskuldsfull
Lyser på oss för kärlekens skull.

Jag har inte glömt mina övriga svägerskor såklart
men idag är det sofia som står i fokus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0