ensam är stark....

Jag har varit ensam på skeppet denna vecka (och förra, men då va jag sjuk).

Jag förstår nu vad jag utsatt mina kära medarbetare för ;)

Nåväl, mina deltagare jobbar på med sina uppdrag och söker jobb, skolor, boende, verktyg att ta sig vidare för glatta livet.

Jag har nya mål i livet och jobbar på dem.

Mål är något som verkligen är på tapeten dessa dagar - eller kanske bristen på dem?

Jag pratar fotboll då.
Det är så himla svårt att få bollen i mål, man kan inte klaga på att det saknas målchanser direkt.
Som i den senaste div. 4 matchen där Årsunda var det klart bästa laget, spelade nästan hela tiden på rätt sida om mittlinjen, men när det kommer till avslut så har man "knutit skorna fel" eller satt dem på fel fot. Vad som ändå är orsaken så kommer bollen UTANFÖR målet.



Nåja - jag hoppas verkligen att uppehållet nu kommer att göra sitt så det går bättre på höstsäsongen.

Idag kommer hon hem
den förlorade återfunna och massor av saknade fina Maria kommer äntligen hem!

Och i morron ska jag ha avslutningsfika med första gruppen Ung-FUB.

Det händer lite omkring en just nu och ännu mer planerar man.

Jag menar - även om jag inte ska ha semester på den traditionella tiden (typ juni/juli) så ska jag ju ha någon form av semester i alla fall.

En tripp söderut med världens bästa svägerska - inte dumt!
En tripp lite mer söderut med han jag lever med - spännande!

Sedan en lite längre tripp västerut i oktober-november?
"under construction"


Glad sommar på er alla semesterfirare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0