jobbigt läge

man kan nästan tro att jag inte alls känner för att jobba ensam
men så är det inte!

Jag blev jätteförkyld i helgen och igår hade jag knappt någon röst.

Jag åkte hem och sov, sov och sov lite mer...

Jag har lärt mig (fast jag redan visste egentligen) att sömn är en mycket underskattad medicin.

Honungsvatten för rösten och vicks blå sen är det bara att vänta ut bacillerna!

Idag har jag sovit till och från och känner mig som....rätt okej



Ska försöka ta mig för att förbereda lite inför resan som står för dörren
JAAA jag ska utomlans igen ;)

Hasse är redan i LA och tittar på vindkraftverk
(i alla fall sa han att det va de han skulle göra).

Och på Torsdag ska jag möta upp honom i Tierp för att sedan ta oss vidare till Grisslehamn och Åland
där vi ska fira midsommar med flera av de bästa!!!

Ingmarie och Stig
Rickard och Sofie
Peter och Max
Britt-Inger och Roland

men vissa saknas :(

Maria saknas massor massor, men det står inte på förrän hon är hemma 9 dagar till bara...

Rasmus och Sofie blir inte heller med eftersom Sofie ska jobba.

Övriga som kommer saknas har annat för sig

men nu ska jag ta mej i kragen och fixa lite...



Jag vill också åka hit!!!!


Men det här duger bra..... för nu ;)

men eftersom jag har lite sparade semesterdagar (ska ju jobba hela sommaren)
vet man inte vad som händer i höst ;)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Trevlig midsommar till hela familjen!

Kram Lisa

2011-06-23 @ 09:12:48
URL: http://www.lisasfunderingar.se
Postat av: aaaaanna

Blir det samma stugor som vi vart tidigare midsommrar?:):)

2011-06-23 @ 16:43:36
Postat av: MARIA

Vad som än händer så hoppas jag att jag får följa med! :)

2011-06-24 @ 14:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0