kanske kan det bli ordning nu?!?

Jag har inte haft tid att uppdatera min blogg på ett ganska långt tag nu. Men det känns faktiskt i kroppen som att jag har haft en massa annat att ”roa” mig med.

10/6

Idag har det då varit studentfirande här hemma – bästaste finaste sonen har klarat av gymnasiet med bravur. Vi har haft fullt hus här denna varma fredag och det har varit jättemysigt. Mycket folk och en massa mat, det känns som att vi fick till det rätt hyfsat tycker jag och kan känna mig nöjd.


Finaste!


9/6

Maria och Hasse åkte ner till Stockholm och gick på Gröna Lund och lyssnade på Bryan Adams. Jag kan lova att jag hade gjort vad som helst för att kunnat följa med, men med ett studentfirande att fixa kunde jag bara inte. Men jag hoppas – och tror – att de hade en underbar torsdag i huvudstaden.


8/6

I onsdags slutade Maria nian och det känns riktigt bra – samtidigt som det känns lite jobbigt att de blir så stora! Skönt eftersom hon har jobbat sååå hårt med sitt skolarbete och jag måste säga att det gav resultat – jag hoppas att hon verkligen vilar hjärnan nu i sommar :)


Clara och Maria - glada "suckare" - underbara och älskade ;)

På kvällen hade Maria fest hemma och det var massor av ungdomar här. Men det va mycket fina, artiga och trevliga ungdomar som skötte sig exemplariskt, inga problem alls!!!

7/6

En alldeles vanlig dag, med jobb som vanligt och jag mår alldeles förträffligt bra på jobbet… efter jobbet snabbt till Årsunda och frissan – skööönt – sedan hem och baka. Bullar och tre sorters kakor blev det samt dammsugning och tvättplock.

6/6

Sveriges alldeles egna dag! Firades på Bystugan med fotoutställning. Sista dagen idag och det har varit en riktig höjdartillställning. Dagen idag fyller Hugo år, men tyvärr räckte inte tiden till för att gratta honom på dagen D :(


(kortet är från 2008, men han e lika fin idag ;))

4-5/6

Fotoutställning på Bystugan – och full fart… och så har vi hunnit gratta Max vårt lilla gotroll som fyller 2 år!!!


Kommentarer
Postat av: Sara

du/ni fick till det jättebra idag! o vilka fina barn vi har :)

2011-06-11 @ 00:53:26
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0