midsommar och lite annat

En vecka med en hemsk förkylning avslutades - som planerat - på Åland.

Massa go mat, mycket trevligt ressällskap och mycket fint väder.
Riktigt varma dagar och något mindre varma kvällar.
Förkylningen sitter i fortfarande men nu kan jag i alla fall jobba.

En hektisk dag med fullt upp - minst sagt.
jobb hela veckan och 10 veckor framåt eller så

om inget häftigt kommer på tapeten :) vem vet - vi har lite planer ;)

Eftersom jag inte har så mycket att berätta - förutom att jag varit sjuk - bjuder jag på lite kort från Ålandstrippen.

Men först vill jag skänka en varm kram och medkänslotankar till bästa Johanna och Pelle på dagen D - samtidigt får man kanske lov att gratta Pelle på födelsedagen...


kan lova att vi va trött på väg hem...men Hasse va nog ensam om att sova på båten ;)


Kommentarer
Postat av: sara

min unge badar gärna var som helst och när som helst ;D men tur jag slapp den där leken, såg jobbi gt ut ;D

2011-06-28 @ 00:05:02
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0