Underbara och såååå fina

Min fina son har idag varit ännu finare och hans flickvän va som en dröm i sin fina klänning!

Ja det är bal idag för Sandvikens blivande studenter.
Och alla va så fina - tyvärr hittade jag inte alla som jag hade velat se men jag hoppas få se lite fina kort så småningom...





Visst är de jättefina?

<-><-><-><-><-><-><-><-><-><-><-><-><-><-><-><-><-><-><-><-><-><-><-><-><-><->


Jag har varit omöjligt dålig på att uppdatera, men jag varken hinner eller orkar tyvärr...
det är så mycket som händer nu och som man "måste" göra

Men det blir väl bättre?!? eller vad tror ni?

Det började med Bratislava, sedan fyllde mamma år, nu bal och dessutom ett avslut på vår kurs som har pågått sedan i januari - fotoutställning i helgen på Bysämjan (VÄLKOMNA) och nu har vi avslutning och student kvar innan midsommar - sen har vi inget mer planerat - ÄN!

Snart får jag vila - i alla fall intalar jag mig det...

Idag har det varit match - vilket påminner mig om att jag inte har skrivit och lagt ut kort på ÅIF-bloggen på länge :( Men nu e de gjort ;) http://aiffotboll.blogg.se/

Dagens match va i alla fall ingen trevlig tillställning resultatmässigt, men däremot spelade Årsunda väldigt bra!

Nu ska jag försöka mig på att få upp lite kort innan jag ska sussa.


Kommentarer
Postat av: Sara

jättefina! hoppas de hade en lyckad kväll! :)

2011-06-04 @ 08:16:02
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jättefina var de!!! Bidde ingen bal för min son då de inte har nåt sånt i Västerås pga för några tjejer på skolan.

Hoppas de hade jätteskoj och att det blev ett minne för livet.



Kram Lisa

2011-06-04 @ 10:23:59
URL: http://www.lisasfunderingar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0