yackie - jag VILL verkligen INTE!

Jag brukar inte vara förkyld och jag vill inte bli det nu heller!
Men min hals svider och det gör ont när jag sväljer!!!!
Det bara kom helt apropå!

Men det går väl över - så småningom.

Nu har i alla fall lillsnutt dragit iväg med sina underbara vänner till Malta!
Jag hoppas att det blir en riktig bra upplevelse för dem!

Själv jobbar jag för fulla segel - och tycker fortfarande att det är alldeles förträffligt roligt.
Vilken känsla att ha ett toppenjobb att gå till, det är inte alla förunnat att ha det.

Däremot kommer det att bli en massa ensamma morgonfika - luncher och eftermiddagsfika eftersom
bästa Nettan ska ha semester nu i två veckor!

Hon är väl värd den, men hon kommer att fattas!

Det är tur att jag har mina deltagare så det inte blir alldeles tyst på placet!

Jag fick en bok av Jenny och Micke med barn i present
"De målade grottornas land" - sjätte och sista delen av grottbjörnens folk.
En bra bok, med ett bra avslut på det hela...

Men vad ska man läsa nu? Kom med förslag!

skulle vilja läsa dessa böcker men de verkar inte finnas att få tag på
någon som vill bli av med eller låna ut?


Kommentarer
Postat av: Sara

http://www.tradera.com/listing.mvc/itemlisting?header=true&search=sue%20harrison&catid=-1

2011-06-17 @ 08:26:10
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Nettan

Men va fan, jag kommer ju tillbaka om 14 dar...

2011-06-18 @ 16:32:09
URL: http://granbelladonna.blogspot.com
Postat av: malin

Jag har tre böcker här hemma som väntar på dig ju... morden i sandhamn serien... sen kan jag rekommendera postcard killer om du inte redan har läst den kram kram från oss

2011-06-19 @ 21:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0