Kul att se på

Det är roligt att sitta och titta på när två individer ska försöka "hitta" varandra.



Vi tog ju hem en alldeles underbar katt - Simba - och Bella blev alldeles till sig.
Stackars Simba på ett alldeles nytt ställe och Bella , den mest nyfikna hunden jag mött.

Idag ett par dagar efter att Simba fått ett nytt hem, smyger han nu omkring och kikar på Bella.
Han rör sig i slowmotion - förmodligen livrädd att Bella ska jaga honom.

Så fort Bella rör sig eller låter (ni som träffat henne vet att hon pratar både mycket, gärna och högt) så spritter han till och gömmer sig, för att efter ett par minuter smyga fram ett öga runt hörnet.

Det kommer att gå jättebra det här - vilken kelsjuk katt!!!



Veckan har varit bra och vi har fått en massa gjort.

Rasmus bil fungerar igen efter missödet med isduschen - Hasse har beställt delar till min bil så vi kan passa på att fixa den medan grannarna är på resande fot och vi kan låna deras bil.

Jag ska försöka få till huset igen så den del av det som vi kan använda blir beboelig.

Maria är inge pigg alls, men nu har hon kanske fått upp ögonen lite och då kanske det vänder.


Dåliga uppdateringar men det kanske blir bättre när det börjar våras - för det gör det ju faktiskt, även om vi hade ett bakslag idag...men det är väl förmodligen inte årets sista bakslag...

nu ska jag njuta av det som återstår av fredagskvällen.
Gör det ni å...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0