soliga hälsningar

japp.
då är alla hemligheter undanröjda
VI ÄR I FLORIDA!!!
Vi "hittade" gammelgubben gapande när vi kom in och sjöng för honom
sent i går kväll (lokal tid)
Men jag tror att överraskningen gick hem ;)
Vi sov över i bäddsoffan och idag har vi en riktigt slapp dag tillsammans med Ingmarie, Stig och Max i huset, medan övriga i gänget änar sig åt roligheter på någon park.
Hasse och jag tillbringade gårdagen åt en massa bilåka - måste ju passa på att njuta i cabben ;)
och shopping såklart...men jag måste få berätta att det faktiskt är Hasse som handlat mest!!!
Han har köpt två par skor redan...fast jag blev "tvungen" att köpa meg ett par nya flipflop jag å eftersom jag fick så ont i fötterna av mina sandaler...
Det är riktigt riktigt varmt här och vi brände oss rejält - fläckvis - i går
men det kan de va värt att åka nercabbat :D
Hotellet som vi sov på första natten - 200 pengar, helt OK!!!
Men frukosten va som vanligt under ALL kritik här i USA Vitt bröd att rosta, smör, juice, kaffe, flingor mjölk och SOCKER
Visst är den fin "våran" bil ;)
Lite mellanmål i väntan på ingenting...
Nu ska jag gå ut till systeryster som sitter å pressar vid poolen, medan jag bloggar och Hasse o Stig
har åkt och handlet lite käk...
Vill passa på att säga STORT grattis till Emelie också som fick jobbet - bra jobbat!
Jag är rädd att jag inte har någon grupp kvar alls när jag kommer tillbaka!
Vi ses å hörs

Kommentarer
Postat av: Nettan

Avundsjuk - inte alls! Åker ju på kryssning i helgen. Skulle va på Mustangen då... ;-)

2011-03-24 @ 21:06:03
URL: http://granbelladonna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0