tillökning :)

Det händer massor av roliga saker, men jag tycker att var och en för sig inte är
så mycket att dra igång maskineriet och blogga om...

Men idag måste jag i alla fall få berätta att efter några månaders
väntan så har familjen äntligen fått tillökning!



Inte de allra bästa korten, men Simba är ett riktigt charmtroll.
Bella är riktigt nyfiken på honom, men har inte riktigt fått hälsa ännu.

I natt sover han med Maria i hennes rum, så får vi se hur det går i morron.

Måndagen
jobbade som vanligt
och så fyllde Rickard år - och vi firade inte honom
vi får väl göra det när de kommer hem igen

Tisdagen
jobb
handla en massa mat
GRATTADE CLARA :)


Sötaste sötast :)

Nu ska jag sova - måste försöka lägga mig i tid nån kväll...men det får väl vänta till nästa vecka antar jag...
fast med tanke på att jag aldrig någonsin kommit i säng i skaplig tid så lär det inte bli nästa vecka heller...
om jag inte blir sjuk...men det ska man väl inte hoppas!

Kram på er


Kommentarer
Postat av: annica j

Vad roligt med tillökning :) Å så fin hon var, bedårande :)



Ha en bra dag...

2011-03-17 @ 07:33:17
URL: http://annicasdjurliv.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0