underbart

Efter ytterligare en häktisk men alldeles toppenbra vecka
är man lite småtrött...

Men i kväll har vi varit ut å ätit jag å bästaste Gunilla O och Lotta A.
Go mat på Mulligans, trevligt sällskap och en himla massa kackel.

Som vi sa - vi måste göra detta oftare!
Det är ju så kul att träffas!

Idag har vi haft födelsedag igen också

Philip fyller 12 år
och vi säger




Jag kan ju inte låta bli att nämna mitt jobb och mina underbara kollegor.
Jag är så himlans stolt över mig själv att jag nått dit jag har nått - och jag har gjort det alldeles av egen kraft.
Lite hjälp har jag nog haft från min änglason - och såklart av övriga familjen, vänner och inte minst alla underbara fotbollsvänner - både på och utanför planen.

Planeringen för jobbet är gjord fram till början av vecka 14 och jag har fortfarande
en himla massa idéer kvar - men de ska förankras och vara genomförbara också.

Nettan har varit till frissan idag och klippt en tuff kort frisyr - jättesnyggt! och jag blev lite sugen på att klippa bort mina testar å...men efter flera års sparande kanske jag ska vänta?




Jaa ni INTE VET JAG!

Nu ska jag dra mig tillbaka till mina myskuddar.
Eftersom det är sista natten som jag är ensam ska jag njuta ordentligt.
Sedan när familjen kommer hem kommer det att vara alldeles tokunderbart
De är riktigt saknade nu!!!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tuffa frisyrer. Jag blev inspirerad och snodde en bild :)

Jag funderar helt klart på att låta min frissa fixa en ny tuff kort frisyr innan jag ev. låter mitt hår växa ut igen fullt ut.

Vända blad liksom i livet. Inte vet jag om livet blir särskilt mycket lättare av en ny frisyr men kanske kan den bidra lite ;)



Ha en härligt mysig helg med familjen

Kram Lisa

2011-03-05 @ 09:15:43
URL: http://www.lisasfunderingar.se
Postat av: Sara

grattis grattis grattis :)

2011-03-05 @ 09:42:53
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Nettan

Nu när du fyllt vuxen är det dags för en kortare och tuffare attityd. Klart du ska tuffa till dig!

Kram

2011-03-06 @ 09:22:10
URL: http://granbelladonna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0