ytterligare en

bra dag...
samlar på dem tror jag :)

Har hälsat på grannsystern idag och där va Max så jag har fått en
"gosdos" idag - Det gillar vi.

Barna är sjuka, riktigt förkylda bägge två - inget vidare.
Man kan ju bara hoppas att det inte smittar till mig - igen.

Jag känner att jag varit förkyld klart nu.

Har idag inte gjort så mycket sen jag kom hem - precis som vanligt de senaste veckorna.

Sitter nu å kikar på vädret och det ser inget vidare ut om man säger så
Men det kan ju vara bra om det kommer ner lite som tar med sig av det som r
edan ligger på backen i sin smältprocess.

I helgen ska vi till Anders och Mia med barn
ska bli mysigt att träffas igen!

Igår fyllde världens bästa Hanna Holm år...
och vi va inte dit :(
Vilka dåliga gudföräldrar vi är!

Men jag LOVAR att vi ska återgälda det!
Prommis :)


Visst är hon söt våran prinsessa???

Sovdax - ja tack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0