där kom det

första plusset sedan jag startade min resa...

Men positivt är ju att måtten minskar.

På de igen bara - ny planering och nya tag!

nästa veck då j....r ska det vara ett riktigt bra minus igen :)

I morron har jag för avsikt att simma, men vet inte om jag har några badkläder...
och idag är jag trött så in i hoppsan - det blir nog tidigt natta inatt

Antar att jag måste åka med Hasse i morron också....

Och apropå det ska jag nog leta efter bil

Är inte på hugget att skriva så mycket just nu
som sagt trött - lite besviken och måste planera min vecka så den blir bra :)

NÅGRA ORD PÅ VÄGEN


Försök att ta tillvara
allt gott som livet ger.
Se det stora i det lilla
så kan guldkornen bli fler.

Ge dig tid att reflektera
en stund i lugn och ro.
Låt sanningen bli vetskap
men släpp även fram din tro.

Och när du möter mörker
och livets tvära kast
- känn då hur livet rör sig
och ljuset får kontrast.

Känn att du får styrka
av det som gör dig svag
- att där finns nåt att lära
av allt som sker var dag.

- av Siv Andersson


Kommentarer
Postat av: Karin..

Man ska inte titta för mycket på vågen.. Var glad för träningvärken istället..! (: Du är superduktig..!! Ses på fredag.. Kram..

2011-11-01 @ 18:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0