man tappar andan....

...och blir riktigt rörd!

Min grupp har avslutats idag eftersom flera av dem har en stor högtid att fira i morgon.

Vi fick blommor och presenter bäde Nettan och jag.

TACK alla fina personer som jag "tjatat" på
i flera veckor.

Bilder kommer upp senare.

Sen till det mindre roliga!

Det händer nåt i byn som ingen vill berätta om.
Polisjakter á la värsta amerikanska action från 80-talet.

Poliser med dragna vapen som jagar en (eller flera) som sitter och trycker någonstans.
Känns lite sådär kan man ju säga!

Men de e bara att gilla läget - och hoppas att någon kan berätta vad som händer snart.

Jag skrämmer ju upp mig själv hela tiden och vet inte om jag kommer att kunna sova i natt :/
Men ska försöka i alla fall...


Kommentarer
Postat av: Helene

Håll koll åt ditt håll du så håller jag koll från mig - så har vi Cissi lite längre upp efter vägen. Ingen fara med så många vicesheriffer i byn:-) Hör av dig om jag ska komma över, kan ta med affenpinschern Tyra som beskydd!

2011-11-03 @ 23:06:37
URL: http://barecho.bloggplatsen.se
Postat av: Jessica

Vafan händer ute på byn egentligen!

2011-11-05 @ 19:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0