Men det är så skönt!

Idag har jag då vägdag igen och ännu en bra vecka!

-0,9 och totalt -6,7

låter kanske inte så mycket, men det går i en alldeles lagom takt för mig.

I dag åkte jag med Hasse in till Sandviken och vattengympade.
Därefter tog jag bussen till Gävle.

Vilket skämt!
Mej på en buss - haha, jag klarade mig, men de va nätt å jämt .

Efter jobbets slut har vi kikat på lite bilar - svårt i mörkret, men en liten hint tror jag nog att gubben fått.

Ford Focus 1,6
Ny besiktigad VW Golf Variant GL 1,8
Vw passat 1,8t skattad o besiktad året runt

Det visar sig vad det blir för nåt?!?

I morron blir det i alla fall en BMW till Gävle
Tack bästa Peter och Sara att jag får låna bilen!

Jag har också hunnit vara på biblioteket för att låna lite böcker
så jag ska kunna skapa lite övningar till mina deltagare.

I morron em blir det möte på em och sedan hem och jobba med lite sådant.
Måste få det klart innan jag åker.

Nu ska jag sussa
och eftersom jag glömde min badväska i Gävle så blev det tyvärr inget simma i morron

betyder sovmorron

Ni kan förresten gärna kommentera vilken bil vi ska välja :)
(av de tre ovanstående)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Passaten är bäst av dom där tre :P

2011-11-15 @ 22:35:27
Postat av: Netsky

Den röda såklart!

2011-11-15 @ 22:40:23
Postat av: Peter

Sålänge det är du och inte Rasmus som ska ha bilen ni köper så röstar jag nog på den röda :)

2011-11-16 @ 08:44:08
Postat av: Sandra

ja gissar att den röda är en ford focus, och jag är jätte nöjd med min den (karin också tror ja). Annars skulle jag nog ta den sista gröna, passaten, de ska ju hålla ganska bra tror ja. Dessutom säger de att de är bara smarta tjejer som kör gröna bilar :)

2011-11-16 @ 21:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0