Minne är ett ljust och vackert sinne

därför har jag kommit på att jag är SVART och FUL

Jag skulle på möte idag - men missade det bara för att jag glömde!!!
Man får ju skämmas!!!!
Å de gör jag verkligen!



I morron börjar vecka 46 och som vanligt kan vi inte riktigt planera hur logistiken ser ut...
Jag antar att jag har egen bil i morron för jag behöver verkligen en egen bil...eller förresten, det gör jag varje dag.

Måndag ska jag ju träna efter jobbet
tisdag, onsdag och fredag tränar jag före och tisdagar behöver jag stanna efteråt och väga mig.

Men det ska väl lösa sig...
Jag hoppas bara att gubben snart gör slag i saken och försöker hitta en bil till
det skulle underlätta livet betydligt - för mig
eftersom det i stort sett är bara jag som har framförhållning och kan planera i den här familjen.

Men jag ska inte klaga - det finns de som har det värre.

Sov gott nu alla fina vänner därute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0