sådär ja...

Ytterligare en helg att lägga till handlingarna.

En bok utläst och en tvätthög som växet TROTS att jag tvättar och tvättar.

Köket är röjt liksom hallen och toaletten.

I morron blir en tyst dag på jobbet eftersom min härliga bullriga grupp är avslutad.

Veckan kommer att vara fylld med nya roliga saker - och gamla invanda såklart - inte mindre intressanta för det!

Måndag - Pilates
Tisdag - Vattengymnastik
Onsdag - Simma
Torsdag - Bingo (spela faktiskt)
Fredag - simma
Lördag - promenad
Söndag - VILA :)

någonstans ska vi också peta in ett bilköp och lite mathandling också.

En sak som jag har funderat lite mer på idag är att det faktiskt närmar
sig avfärd för oss nu :)
Teneriffa here we come




Jag hoppas också att denna vecka blir lite bättre än den som precis har gått
har inte varit speciellt inspirerad eftersom det blev plus förra veckan.
Problemet är att jag äter för lite så jag blir "sugen" på fel tillfällen!

Men skam om jag ger mig nu!


Kommentarer
Postat av: sara

fusk fusk :P jag hade gärna åkt jag med :)

2011-11-06 @ 23:12:03
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Ingmarie

Har du sett att det är jordbävningar på en liten ö utanför Teneriffa? : (

2011-11-08 @ 19:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0