Uteslutet

Japp
Då kan vi i alla fall säga att ett bilmärke är uteslutet!

Någon BMW blir det inte!

Den va väl helt OK att köra - varken mer eller mindre än något annat märke

MEN
(för det finns ALLTID ett MEN)

Jag körde nog för "kärringaktigt"
(vad nu det innebär?!?)

För bilen gillade inte mig...

Stopp tre gånger idag efter R80, och det kan jag upplysa om
att det inte var något vidare trevligt ställe att stå på...

Bilen kokade - jag stannade - inget att fylla på - bilen fick svalna - åkte saaaaaaaktaaaaaa mot köpis - bilen kokade - inget att fylla på - bilen fick svalna - åkte lika sakta vidare till OK.

Telefonkonsultation med ägaren och det visade sig att en slang hoppat av så jag fixade detta, fyllde på vatten och glykol och sedan fick den stå och gå en stund - gick inte upp i temp så jag brassade vidare hemåt - mycket glad att jag lyckats fixa detta själv med hjälp av lite telefonsupport!

MEN
(för det finns ALLTID ett MEN)

Bilen kokade- jag stannade - inget att fylla på -mess till Hasse
KOM NU!

efter samma resa ett par svängar till lyckades vi i alla fall få hem bilen till ägaren och nu hoppas jag av hela mitt hjärta att det inte är sönderkört :/

Men som sagt - jag ska nog inte ha någon BMW i alla fall ;)

Dessutom missade jag mötet jag skulle på

och fick inga naglar gjorda

Nu ska jag göra mat :(


Kommentarer
Postat av: Peter

Hade jag vetat att den tänkt bete sej så mot dej hade jag aldrig lånat ut den, hoppas du förstår det :)



Tror inte de berodde på din körstil eller så, den hade pajat hursomhelst, spelar ingen roll vem som suttit bakom ratten, men de är ju aldrig roligt för varken den som lånar, eller lånar ut en bil o den hittar på såna där saker :/



Inte meningen du skulle missa massa möten o andra grejer :(



Hoppas skrothögen är snällare mot mej iaf o ser till att hålla ihop en stund o verkar den okej så säljs den nog snart. Sen får man se om de blir märkesbyte för mej med, vem vet? :O

2011-11-16 @ 19:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0