åhhh va dåligt!!!

Mitt liv är verkligen inne i en fas som ingen annan kan vara
intresserad av.
Jobbet, läser, lagar mat, planerar...

I helgen blir det väl inget speciellt egentligen
Rasmus ska göra Högskoleprovet i morron
Jag ska plocka mossa och sedan ska Maria och jag till Köpis en liten snabbsväng.
Kanske lite plock i huset.

 på söndag blir det som vanligt bara slöa.

Jag har den här veckan fått så otroligt mycket feedback av er underbara fina människor.
Ni vet vilka ni är - och ni har gjort min vecka och det tackar jag för.
Kan lova att det i går eftermiddag brann i huvet på mig...

nu ska jag kika lite efter bil - kan behövas en till ju.

Frågan är väl bara VAD ska vi ha?

passar på att dela med mig av en dikt jag fått av en ganska ny bekantskap.
En underbar människa med så mycket att ge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0