Ännu en till samlingen

Ja så har ännu en helg gått - det är inte klokt vad fort det går!

Idag har jag suttit och räknat en massa - gammalt - nytt - kommande...

Ja jag vill gärna ha koll på mina/våra utgifter
och har nu planer på att göra en riktigt bra budget...

Allt för att kunna göra lite roliga saker...

I morron ska jag till bästa Karin får se om hon kan hjälpa mig med min kostiga fot
och så med mitt cementerade axelparti och betongnacke.



Nu väntar en vanlig jobbvecka - men jag är glad att jag har planerat den så jag slipper
det när jag har så lite "egentid"...fast jag klagar inte på det!

Hur eller hur
jag börjar se fram emot en massa saker...

1. helgen - Järbo och Åkra
2. 40-årsfest
3. Teneriffa
4. Advent
5. Jul

En massa vägningar som jag hoppas visa på minus hela vägen.
En "sådär"-upplevelse när jag ska ta bort en tand

Jag mådde ganska risigt efter förra gången, men jag hoppas att jag kommer att må bättre denna
eftersom jag inte vill vara borta från jobbet mer än nödvändigt...

En gräsänkeperiod eftersom Hasse ska bort och jobba.

Ja det finns mycket att se fram emot innan 2011 är slut.

Om man sedan smygkikar på 2012 så kan vi bl.a. se att det kommer att bjuda på

1*10-årskalas i april
2*20-årskalas, ett i februari och ett i mars
2*30-årskalas, ett i januari och ett i mars
1*40-årskalas i december
3*50-årskalas, ett i maj, ett i augusti och ett i oktober
1*80-årskalas i september
och ett bröllop

Bara en sån sak!
Vi ska inte ta ut något i förskott, men håll med om att vi har roliga saker att längta till :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0