Dagen efter

Jag är fortfarande riktigt skärrad efter gårdagens händelse...

Har sovit dåligt i natt, vaknat flera gånger och varit upp och tittat så det inte brinner fortfarande...



Men nu är jag på jobbet och i tryggheten!
Det är riktigt skönt att känna sig säker hos en toppenklass.



Igår var jag till tandläkaren och precis som jag misstänkte så måste tanden bort.


Men min tandläkare är en trevlig människa med stor förståelse för min rädsla
och allt kommer att ske under narkos.



Jag är så tacksam att jag får den hjälpen.
Jag vet att narkos kan vara farligt också, men jag klarar inte av att dra en tand i vaket tillstånd
måste bara acceptera det...

Nu ska jag njuta av resten av denna dag...
trots skallbank och en smygande oro

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0