Fredag morgon - mörk...

sitter här i mitt rum på jobbet, ska försöka sätta ihop en övning i presentation
(powerpoint)
Ljusen brinner och det är en skön värme här - inte bara för ljusen utan hela atmosfären.

Jag trivs verkligen bra här, det är lugnt och skönt
kaffet puttrar "snart klart", och morgonfikastunden är i antågande
med bästa kollegan Netsky...

Senare ska jag hämta dottern från skolan och skjutsa henne till Jernvallen där hon ska träna sina fina tjejer i innebandy. Under tiden väntar jag hos Gunilla.

Livet är härligt just nu.

I helgen väntar ett besök i Järbo för lite samkväm med Nygrenarna och övriga anställda på Nygrens El och sedan -på söndag -ett trevligt umgänge med familjen i Åkra.
Det ska bli kul - det är inte så ofta vi umgås numer - varken ork eller tid finns.

Idag har jag ett "måste"
jag måste kontakta fina Kerstin och peppa och bli peppad!!!


Kommentarer
Postat av: malin

Underbart att höra att du mår bra och njuter av livet... älskar dig <3

2011-10-14 @ 11:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0