Glad

Jag blir så himla glad när jag kikar på min statistik på bloggen!

Men nu har något hänt...



Extra spännande tycker jag att det är när jag vet att det bara är 7 st som prenummererar på bloggen
alltså - ni hittar hit i alla fall.

Tack alla som läser, ännu mer tack till er alla som skickar en kommentar då och då...

Jag sitter här i min ensamhet med en massa ljus tända, myser i filten - men skallen värker så jag kan bli galen!
Har tagit tablett men det hjälper inte, jag har till och med letat på min riskudde, men inte ens värme hjälper.

Kvar är bara sömn så vi får väl testa det då och hålla tummarna för att jag är pigg i morron igen!



Alla underbara

Fina vänner, bästa familjen, fantastiska kollegor, underbara Net som går in under alla kategorier :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0