Hur gör man

Jag sitter här på min lunch - har ätit min goda korvgryta
och är belåten...

Men jag är så trött och kroppen känns som om den gör motstånd i allt
jag försöker göra...

Finns det något man kan äta för att bli piggare?
Eller är det helt enkelt en skitförkylning i kroppen?

Ipren och alvedon är en stor del av bränslet just nu
vilket jag inte alls vill
Jag är ju ingen pillergumma direkt

Men nöden har ingen lag - Jag VILL INTE bli sjuk!



Efter jobbet idag står inhandling på listan och efter det ska väl maten tas reda på och en del ska göras i ordning. Tvätt har man ju alltid och... jaa en himla massa olika saker som ska göras

Och jag längtar bara till sängen...

Men först nu - innan jag förlorar mig helt i min självömkan - tillbaka till min klass :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0