Hur va de nu?

denna vecka innebär starten på ett mer planerat liv...

Jag har redan klarat av att göra matlista för hela veckan - men det brukar jag göra.
Det som återstår av den planeringen är att handla - det tråkigaste av allt.

Sedan ska jag göra ett rörelseschema - och redovisa för Malin mina resultat och tankar.
Det ska bli skoj, men ett nytt moment för mig.

Jag har letat upp min stegräknare, inhandlat ett par riktiga "walkingskor" och putsat upp stavarna.
Kanske ska jag klara av detta nu ;)

Om jag inte tar för stora steg - det är inte bra...

Denna vecka ser ut att innehålla pilates idag, simma på torsdag och promenader för övrigt.
Vi får väl se vad som händer :)

Nu ska jag i alla fall ta min frukost tillsammans med min allra bästa kollega
Nettan!

Vad gjorde jag utan henne?
Hon är helt klart bäst!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0