jag är hemsk!

Sitter just nu i ett knäpptyst klassrum med en massa "elever" som gör ett oförberett prov i ordbehandling.

Stackars dem!
Jag har inte förrän nu fattat att programmen inte ser riktigt lika ut på min dator som på deras :/

Men det ska nog gå bra.

De frågar om det är något de absolut inte förstår...



Jag tror i och för sig att det är mer avancerat än jag hade tänkt mej, men de är duktiga :)

På eftermiddagen ska de få göra något helt annat...
Bara för att...

Jag laddar för vägning idag och hoppas såklart att jag tar igen det jag förlorade förra veckan - eller hur man ska säga... ska jag det så borde det stå -0,9 denna vecka?!?

Jaa kanske, men jag har inga förhoppningar även om det gått riktigt så bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0