Jävla skit!!!!

Jag skulle så stort spela på trav idag!
Å SÅ GLÖMMER JAG DET!!!!!!

Fan fan fan...

Jag hade ju segern som i en liten ASK!

Lopp 7 häst 10!

Men, men...
Jag får väl spela på den en annan gång då...

Det är min kusins häst, så det va lite extra kul att den vann!

Men nu så - lägg ner det där nu!

Idag har jag varit och "fnosat" på en liten Emil.
Åhh gissa om han är söt!
Satt å myste med honom mest hela tiden jag va i Högnäs.

Vi fick supergo mat där också och så fick vi chansen att gossa lite med Arvid.
Och han hade blivit riktigt stor nu...

Sedan kikade jag in på utställningen en snabbis, men det var så massor av folk där så
jag tog mamma och syster med mig hem en sväng istället - så vi fick prata lite.
Grannsystern kom upp me gubbe å barnbarn också.

Sedan har jag suttit och läst - duschat - och fixat till mej något inför kvällens bravader...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0