Och så kom då det jag väntat på

Ett samtal från sjukhuset där en sköterska
berättade att mitt BMI är för högt för att jag ska få göra ingreppet
i Sandviken.
Därför kommer remissen att skickas till Gävle och jag får vänta ett tag innan det blir gjort.

Nåja - vi får väl se hur det blir nu då eftersom jag INTE vill vara "nyskurad" när vi åker bort
och vill vara "fit for fight" vid jul...

Så det kanske får vänta till nästa år...

Vi får som sagt se hur fort det kan gå.

Nu har jag skickat hem mina deltagare för idag och ska påbörja förberedelser för dem till nästa vecka.
Kan bli en spännande vecka eftersom Peter kommer tillbaka en sväng
och själv ska jag ju ha avslutning med min sista FUB-grupp.

Kul kul.

Nu ska jag ta å jobba ikapp dagen innan jag får gå hem och påbörja nästa pass
matlagning och tvätt-ta-reda-på...

Men det blir fint det framför Robinson ;)


Kommentarer
Postat av: Carina

Håller tummarna för dig att det blir av snart

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0