Rivstart på gristisdan

Kan man säga - eller så inte.

Jag var så himla trött idag så jag bara ville ligga kvar i sängen.
Kroppen skriker - vill inte, men jag vill!!!

Ont i leder och känner mig allmänt urlakad, men med ett par piller så är man som folk igen...

Dock hann jag inte med något inlägg på morronen.

Ett mycket glädjande besked för mig när jag idag öppnade bloggen
var att i går sprängde jag en gräns!



Läsare!!!

Häftig känsla att det är så otroligt många som vill följa med mig på min resa.
Det peppar mig dagar som denna när ögonen inte riktigt vill vakna.

Det är väl kanske tur att jag hämtar mig fort efter att ha lämnat sängen :)

Just nu känner jag mig ganska pigg och öppen för nya roliga äventyr

Någon som har förslag??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0