Så var det gjort

en promenad
Mycket bra av mig :)

MEN
Jag måste ta tag i att köpa mig ett par riktiga skor.
Fick skitont i fötterna nu efter den här lilla sträckan jag tog idag...

Har i alla fall hittat min stegräknare - så den kan jag nog ha nytta av innan jag
införskaffar mig en annan variant av telefon så jag har hela programmet där ;)

Har lagt ut lite mer på tradera nu får se om det finns något intresse.

Vissa saker har jag fotat och skickat bilder på till en vän som kan det där med
att uppskatta värde på gamla saker.

Har hittat en fin tallrik som vi inte trodde va speciell alls - men som visade sig vara en
Arvid Ekström (som dog i början av 1900-talet)

Kul och spännande.

Nu till köpis - sen fram med kameran och fixa kort på de gamla veckotidningarna från -67 och frammåt.

http://www.tradera.com/5-st-vykort-Anders-Zorn-auktion_270225_142147752

5 st vykort - Anders Zorn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0