Sååå ja :)

...klar för helg!



Avslutade arbetsveckan med en riktigt trevlig AW där vi firade Bosses pension.
Go mat blev det där - helt i ProPoints-anda - tillsammans med en pepsi Max.



Sedan hämtade jag dottern som hade varit på träning med sina småflickor och åkte hem till byn.
Jag fixade lite snabbt mat åt mina älsklingar samtidigt som jag hjälpte Maria att plugga lite "Antiken"
hmmm - de va ett tag sedan ;)



Denna helg har jag mycket och inget att göra...
lördag ska jag börja med att
ÄNTLIGEN få träffa lilla "lillebror" i Högnäs
sedan ska jag hem och - med svansen mellan benen - kika in på bystugan, där alla mina fina vänner har ytterligare en fotoutställning.
Man kan läsa lite om detta i veckans Gästriklands tidning.


Själv har jag dragit mig tillbaka med en massa saker eftersom jag inte längre klarar att göra något halvhjärtat.
Men jag saknar allt omkring detta :(



Sist men inte minst på lördagens schema står Fotbollsavslutning.
Spännande att se vilka som får priser och blir omtalad...lite nostalgiskt att det är slut, för i år.



Söndagen står fortfarande öppen, men det finna uppslag...
Krypa ner och läsa lite står nog högst...jag måste ju vila när jag är ledig.

Fortfarande har jag höga siffror på bloggen

Tack snälla fina ni som gör mig så glad att jag kan ge er lite läsning - även om det bara (för mig) är min vardag.

Nu blir det lite Idol innan Isfolket... (har kommit halvvägs in i bok 14, det går sakta men säkert)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0