Stolt mamma

Jag är jättestolt över mina ungar - det är jag varje dag!

Men ännu mer stolt blir jag när andra också visar uppskattning på sådant som de gör.

Vi har varit på en otroligt trevlig fotbollsavslutning på IP

~ tack Lina, Jossan och Emil ~

Priser delades ut:
Bästa dam ~ Elin Skoogh
Bästa Herr ~ Mathias Enholm
Största överraskning Herr ~ Jonas Lånström
Flitigaste träningsbesökare Dam ~ Caroline Olsson
Elis Bergström stipendiater ~ Maria Andersson och Linnéa Andersson

Vi lämnade festen tidigt, dels för att Maria ska jobba i morron och dels för att jag inte orkade vara uppe längre.

Men det är med blandade känslor, det är slut på fotbollssäsongen, vilket är både skönt och tråkigt, Vi vet inte alls hur det kommer att se ut nästa år, vem spelar vart, finns det någon flickserie, ska de spela med damerna, hur många stannar kvar, vilka blir tränare, om någon går - vart går de?



Nu får man lägga det på hyllan ett tag - vi har annat att tänka på.
mycket nytt och mycket man vill
men så lite tid och så lite ork

Man måste vara försiktig så man inte faller dit igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0