tänk va ett minus kan glädja en

om det kommer i rätt sammanhang!

Jag har ju, som ni nog vet vid det här laget, vägt mig idag igen...

Som jag trodde var det inget nämnvärt minus, men dock ett minus.

-0,1

Det är ju 0,1 mindre kvar att kämpa om :)

Idag har jag också bokat en tid med tjejen som jag hoppas kommer bli min personliga tränare...
åtminstine peppare :)

På torsdag ska vi träffas...och det ska bli jättespännande!


(bilden är lånad)

Jag sitter på ett möte (klass med VV) och bara längtar hem till dukat matbord.

Hasse brukar fixa maten åtminstone på tisdagar...
Men idag "fattade han inte hur han skulle göra"!!!

Och så har han mage att bli förvånad över att jag blir arg...
Han skulle bara veta hur han själv blir om han inte får mat!!!!

nu ska jag lägga ut lite annonser på tradera
håll tummarna för att det går att sälja och att vi får ett hyggligt pris för porslinet
har ju fått det värderat idag


Kommentarer
Postat av: Carina

Underbart att du har en sådan kämpar glädje.

Du kommer att fixa detta och bli supersmal.

Kul med PT du kommer att gilla det.

Håller tummar och tår för dig



KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0